رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، در فصل 02-2001 با پیروزی 2-1 مقابل بایرلورکوزن رقم خورد.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، مطمئن است که این باشگاه به زودی دهمین قهرمانی اش در رقابت های چمپیونزلیگ را به دست خواهد آورد.

کهکشانی ها در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفتند و ستاره پرتغالی تاکید کرد هدف اصلی در رقابت های فصل آینده، کمک به رئال برای قهرمانی در چمپینزلیگ است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هدف من این است که رئال را به دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ برسانم. در مادرید همه در مورد چمپیونزلیگ صحبت می کنند و ما می دانیم که این قهرمانی برای اسپانیا و هواداران چقدر مهم است.

ما این فصل به قهرمانی نزدیک شده بودیم اما چیزهای زیادی برای موفقیت نیاز داریم مانند شانس و همگروه شدن با تیم های خوب. دهمین قهرمانی رئال در دو سال آینده اتفاق می افتد.

همه معمولا روی چمپیونزلیگ تمرکز می کنند زیرا یکی از بهترین تورنمنت های دنیاست. من مطمئنم که ما سرانجام در این رقابت ها به قهرمانی خواهیم رسید."

آخرین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، در فصل 02-2001 با پیروزی 2-1 مقابل بایرلورکوزن رقم خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:29 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید